Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Klient najchętniej słucha innego klienta

Premium

· · 3 min

Klient, stając przed wyborem produktu lub usługi, często decyduje się na produkt zarekomendowany przez znajomych. W USA aż na 92% decyzji zakupowych wpływ miały rekomendacje. Podobnie wysoki odsetek (89%) utrzymuje się w Europie. W badaniach przeprowadzonych przez agencję Buzz Media i Dom Badawczy Maison, 78% respondentów przyznało, że przed zakupem bierze pod uwagę zdanie znajomych na temat produktu, a 74% specjalnie sprawdza opinie na jego temat w internecie.

Zostało 88% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Sebastian Januszko

Dyrektor badań w Domu Badawczym Maison.

Piotr Wójcicki

Business Development Manager w Agencji Gordo.

Paweł Suchocki

Paweł Suchocki jest dyrektorem zarządzającym Buzz Media.

Polecane artykuły