Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Andrzej Maciejewski: Unikaj niedopowiedzeń

Premium

· · 3 min
Andrzej Maciejewski: Unikaj niedopowiedzeń

Janek Górski osiągnął sukces, budując firmę XCBCommerce, która najwyraźniej dobrze sobie radzi na rynku, ale jego własne przywództwo pozostawia wiele do życzenia. Wydaje się też, że jego decyzje personalne nie są zbyt trafne. Górski z pewnością przymyka też oko na wiele spraw, które wymagają szybkiej korekty. Tolerując niewłaściwe zachowania kluczowego menedżera, de facto kreuje kulturę firmy, gdyż jej znaczącą częścią jest także to, co w organizacji uchodzi na sucho i na co jest przyzwolenie z góry.

Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny:

Wiem, że nic nie wiem! Brakuje informacji zwrotnej 

Marek Gliwny PL

Jak zbudować kulturę wymiany informacji zwrotnej?

Sam Janek Górski nie komunikuje się bezpośrednio i na co dzień toleruje zachowania, które nie wyznaczają dobrego standardu. Kultura w jego firmie jest specyficzna, co przejawia się na przykład tym, że podczas zebrania pracownicy są na Facebooku. Oczywiście, w młodych firmach technologicznych atmosfera jest często dosyć luźna, ale takie zachowanie pracowników może też świadczyć, że nie poświęcają uwagi temu, co Górski ma do powiedzenia. Szef zdaje się nie mieć wśród nich posłuchu. Być może nawet sam podczas zebrań nie poświęca uwagi temu, co inni mają do powiedzenia.

Zostało 58% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »