Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Jowita Michalska: E-commerce odgrywa coraz większą rolę

Premium

· · 3 min
Jowita Michalska: E-commerce odgrywa coraz większą rolę

Obszar zakupów grupowych to nowy i niezwykle dynamiczny kanał sprzedaży, z którego korzysta coraz więcej klientów. Dlatego w sprzedaż kuponową angażują się nawet tak renomowane firmy, jak Apple, Amazon czy Starbucks. Dziś trzeba być tam, gdzie jest klient, a kto o tym nie pamięta, może szybko zniknąć z rynku.

Przypadek firmy Arkatour doskonale ilustruje sytuację, w jakiej znalazło się dziś wiele przedsiębiorstw z różnych sektorów, nie tylko turystycznych. Gdy konsumenci ograniczają swoje wydatki, firmy ratują wynik, poszukując nowych metod promocji, i sięgają po nowe kanały sprzedaży. Jednak mogą stanąć wówczas przed trudnym dylematem: obniżyć ceny i utracić marżę oraz wizerunek marki wysokiej jakości czy zaakceptować stratę i pozostać z niesprzedanym produktem? Odpowiedź na takie pytanie nigdy nie jest prosta, a w przypadku Arkatour sytuację utrudnia dodatkowo fakt, że firma zainwestowała już własne środki w rezerwację hoteli, w związku z czym sprzedaż wszystkich ofert stała się palącym problemem.

...

Zostało 64% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »