X
Następny artykuł dla ciebie

Jan Kastory: innowacyjne firmy umieją walczyć z wewnętrznymi ograniczeniami

PREMIUM

(Nr 188, październik 2018)

Jan Kastory PL

Prezes Piotr Markowski ma przed sobą trudne zadanie. Podobnie jak wielu innych prezesów w ostatnim czasie usłyszał o innowacjach i transformacji cyfrowej.

Wie, że musi sprawić, by firma była innowacyjna, bo w przeciwnym razie stanie się polskim Kodakiem. A on chce przecież, żeby się stała drugim Amazonem. W tym celu Piotr Markowski musi zmienić podejście do generowania innowacji i dać większą swobodę do eksperymentowania Idze Kawinsky.

Zanim przedstawię rekomendację dla firmy Monday, chciałbym opowiedzieć, w jaki sposób do budowania innowacji podeszła globalna firma ubezpieczeń należności (czyli ubezpieczeń od niepłaconych faktur). Gdy trzy lata temu firma Euler Hermes startowała z jednostką Innovation Lab (Euler Hermes Digital Agency), prezes firmy zadawał sobie to samo pytanie, co prezes Markowski. Od czego zacząć? Po tygodniach rozmów, mając bardzo mglistą wizję przyszłości firmy, postawił na eksperyment. Trzy osoby, wśród których znalazłem się ja, budżet, dużo swobody w eksperymentowaniu i jasny cel: rewolucja w 100‑letnim sektorze ubezpieczeń należności.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak wyzwolić innowacje? »

Ekosystem, który wyzwala innowacje 

Joanna Socha PL, Régis Lemmens

Aby szybko i sprawnie wprowadzać innowacje, warto współpracować z innymi organizacjami, także z klientami. Régis Lemmens tłumaczy, w jaki sposób identyfikowanie nowych możliwości biznesowych pomaga osiągać korzyści.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy