X
Następny artykuł dla Ciebie

Uruchamiając nowe przedsięwzięcie, należy liczyć się z całym wachlarzem różnego rodzaju czynników ryzyka. Choć nie da rady wyeliminować ich wszystkich, to należy podjąć wysiłki, by skutecznie zmierzyć się z tymi najistotniejszymi, które mogą zagrozić sukcesowi projektu lub w największy sposób niszczyć jego wartość. Zważywszy na ten brak równoważności między czynnikami ryzyka, znaczenia nabiera kolejność, w jakiej będą one eliminowane. Autorzy artykułu zwracają uwagę na trzy szerokie kategorie ryzyka. Są to: czynniki śmiertelnego ryzyka, które pozostawione same sobie mogą zagrozić całemu przedsięwzięciu; czynniki zależne od wybranej opcji, a więc związane z wyborem strategicznego kierunku działania; i czynniki, których opanowanie jest proste i wysoce opłacalne.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy