X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Współcześni liderzy działają na styku tradycji z innowacją. Mierząc się z nowymi wyzwaniami związanymi z szybkością zmian technologicznych, społecznych i gospodarczych, muszą umiejętnie łączyć to, co sprawdzone, z tym, co nowe.

W tegorocznym badaniu Global Human Capital Trends, realizowanym przez firmę Deloitte, 78% polskich respondentów uznało, że przywództwo jest kwestią istotną lub bardzo istotną w rozwoju ich firm. Za aspiracjami liderów nie idą jednak działania. Tylko 32% respondentów z Polski stwierdziło, że ich organizacje są gotowe na to, by zmierzyć się z wyzwaniami związanymi z przywództwem. W skali światowej takim optymizmem wykazywało się 42%, co pokazuje sporą przepaść między sytuacją w Polsce i na świecie. Wyniki badań opublikowane w raporcie Trendy HR 2019 udowadniają, że cyfrowa transformacja firm, wzrost możliwości produkcyjnych, spłaszczenie struktury organizacyjnej i nastawienie na pracę zespołową wyznaczają nowe reguły zarządzania organizacjami. A te stanowią wyzwanie dla szefów firm, od których oczekuje się dzisiaj zdecydowanie więcej niż tylko efektów biznesowych.

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jaki styl zarządzania preferujesz? »

Czy agresywny styl przywództwa się sprawdza? 

Nihar Chhaya

Większość z nas zna ten typ szefa, który z jednej strony gnębi pracowników, z drugiej natomiast jest czarujący wobec klientów i osób, przed którymi odpowiada. Czy jednak – będąc szefem – potrafisz dostrzec w sobie takie zachowanie?

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 97% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy