X
Następny artykuł dla Ciebie

O tym, jak indyjskie piwo stało się marką rozpoznawaną na całym świecie, opowiada Karan Bilimoria, przewodniczący rady nadzorczej firmy Cobra Beer.

Jako młody chłopiec z Hyderabad w Indiach słyszałem od nauczycieli, że nie jestem kreatywny. Nie potrafiłem rysować ani grać na fortepianie, więc radzili mi, abym pomyślał o konkretnych studiach. Tak też zrobiłem. Ukończyłem studia ekonomiczne na uniwersytecie w Indiach i przeprowadziłem się do Londynu, aby podjąć pracę w firmie Ernst & Young, gdzie zostałem licencjonowanym biegłym księgowym. Następnie zacząłem studiować prawo na Cambridge University, zakładając, że zostanę adwokatem albo doradcą do spraw fuzji i przejęć.

Jednak moje ukryte zasoby kreatywności czekały, aby dojść do głosu. Pewnego wieczoru po zajęciach siedziałem w tradycyjnym brytyjskim pubie i zastanawiałem się, czy zamówić za mocno gazowany lager czy zbyt ciężki ale. Wtedy wpadłem na pomysł, żeby stworzyć bardziej wyważone piwo. Napój dobrze pasujący do posiłków, szczególnie do pikantnych dań curry z moich rodzinnych stron. Piwo, które smakowałoby zarówno mężczyznom, jak i kobietom. I które mógłbym sprzedawać na całym świecie.

Poznaj sposób myślenia najlepszych liderów »

Decyzje doskonałe 

Decyzje doskonałe. Poznaj sposób myślenia najlepszych liderów i tak jak oni dokonuj świetnych wyborów.
Sięgnij po przewodnik myślenia zintegrowanego dla przywódców – bestseller „Wall Street Journal” i najlepszą książkę biznesowa według The Glob and Mail. To bezcenne źródło praktycznych wskazówek dla każdej osoby, która chce podejmować lepsze decyzje w życiu i biznesie!

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy