X
Następny artykuł dla ciebie

Jak wykorzystać siłę i wiedzę aktywnych konsumentów?

PREMIUM

(Nr 62, kwiecień 2008)

Hanna Miecznikowska

Wśród klientów wielu firmy przybywa ludzi, świadomych swoich potrzeb, mających wiedzę na temat różnych ofert rynkowych, którzy chętnie się nią dzielą z innymi klientami i producentami. Dlatego tak dużego znaczenia nabiera pozyskiwanie, gromadzenie i wykorzystywanie danych na temat konsumentów. Identyfikacja wśród nich prosumentów, a następnie personalizowane kontakty, kierowane do nich indywidualne komunikaty i analizowanie ich opinii to pierwszy krok do skutecznej strategii współpracy z prosumentami.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy