X
Następny artykuł dla Ciebie

Jak wykorzystać rewolucję technologiczną

PREMIUM

(Nr 139, wrzesień 2014)

W najbliższych latach rozwiązania technologiczne przesądzą o tym, czy firmy sprostają jednemu z największych wyzwań współczesnego biznesu, jakim jest zdolność do zbierania i analizowania olbrzymich zbiorów danych. Nic więc dziwnego, że firmowych strategów coraz mocniej absorbują wyzwania związane z big data. Dla menedżerów informacja ma największą wartość dopiero wówczas, gdy przekształca się w wiedzę, która wspiera merytoryczny rozwój przedsiębiorstwa. Z uczestnikami debaty redakcyjnej rozmawiamy o tym, co należy zrobić, aby big data zamienić w wiedzę i dzięki niej zdobyć przewagę konkurencyjnej.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy