X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Jak wycenić firmę na podstawie analizy jej bazy klientów

PREMIUM

(Nr 204-205, luty - marzec 2020)

Daniel McCarthy, Peter Fader  · 10 min

Jak wycenić firmę na podstawie analizy jej bazy klientów

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Przez kilka tygodni poprzedzających pierwotną publiczną emisję akcji (initial public offering – IPO) sieci sklepów odzieżowych Revolve Group w czerwcu 2019 roku inwestorzy mieli problemy z rzetelną wyceną jej wartości. Kilka nieco wcześniejszych debiutów giełdowych – przede wszystkim pierwotne emisje firm przewozowych Uber i Lyft – rozczarowało.

Firma Revolve opóźniła IPO o kilka miesięcy z powodu dekoniunktury na giełdzie. Jednak pomimo niesprzyjających okoliczności wartość jej emisji sięgnęła 1,2 miliarda dolarów – a w pierwszym dniu notowań skoczyła o kolejne 89%, co było jednym z najlepszych wyników w całym 2019 roku.

...

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy