X
Następny artykuł dla ciebie

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Firma ciepłownicza RzeHot niespodziewanie traci dużego klienta. Utrata lukratywnego biznesu ujawnia wiele wewnętrznych problemów w organizacji, takich jak złe zarządzanie projektami i procesami operacyjnymi.

Krzysztof Rudnicki, prezes i jeden z kluczowych akcjonariuszy Zakładu Gospodarki Ciepłowniczej RzeHot, zrelaksowany usiadł na fotelu w przestronnym gabinecie. Rozmarzony zwrócił się w stronę okna, błądząc myślami wokół wyjazdu syna na prestiżowe studia na Uniwersytecie Princeton w Stanach Zjednoczonych. Jego rozważania przerwało wejście asystentki.

– Przed chwilą dzwonił pan Makarenko. Mówił, że chciałby się pilnie z panem spotkać. Czy mogę potwierdzić spotkanie dziś na godzinę 12.00?

– Oczywiście, tylko najpierw w spokoju chcę wypić kawę – odpowiedział prezes i zwrócił się w stronę ekranu komputera, aby jeszcze raz przejrzeć stronę internetową amerykańskiej uczelni.

RzeHot jest przedsiębiorstwem posiadającym koncesję Prezesa URE na działalność w zakresie wytwarzania, przesyłania i dystrybucji oraz obrotu ciepłem. Zakład od kilku lat zajmuje pozycję lidera branży w kilku dużych miastach Polski, z dynamicznie rozwijającym się Rzeszowem na czele. To tutaj 25 lat temu firma powstała po sprywatyzowaniu Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej i tutaj też przedsiębiorstwo ma swoją siedzibę. W ostatnich latach przychody firmy znacząco rosły w związku z dynamicznym rozwojem samego miasta. W Rzeszowie wyrastają nowe osiedla, a RzeHot, od lat monopolista na dostawę ciepła w tej części kraju, przejął obsługę kolejnych osiedli mieszkaniowych i nowych biurowców. Niedawno firma RzeHot rozpoczęła rozmowy z deweloperem Multiyoung na temat dostaw ciepła do powstającego właśnie osiedla Idea.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy