X
Następny artykuł dla ciebie

Pamiętasz swój pierwszy dzień w pracy? Byłeś podekscytowany. Czekało cię poznawanie nowych osób, nabywanie nowych umiejętności i uczenie się nowych procesów lub produktów.

Jeśli przypominasz większość ludzi, byłeś w tamtym okresie innym człowiekiem. Gdy czegoś nie byłeś pewien lub czegoś nie rozumiałeś, zadawałeś pytania. Porównywałeś swoje obowiązki na nowym stanowisku z tym, co robiłeś w przeszłości, i zgłaszałeś propozycje. Obserwowałeś, co robią nowi współpracownicy, i dokonywałeś ocen. Jako nowy pracownik czułeś się uprawniony do patrzenia na wszystko inaczej i do zadawania pytań. To dowodziło twojej kreatywności.

Harvard Business Review Polska to prestiżowy magazyn dla tych, którzy są głodni sukcesu. Inwestując w wiedzę harvardzką, robisz krok w dobrym kierunku. Sprawdź teraz!

Przełożonemu, który zatrudnia pracownika, zależy na kimś, kto wchodząc do firmy, potrafi ocenić dany pion funkcyjny i zarekomendować zmiany. Menedżerowie wiedzą, że nowa osoba ze świeżymi pomysłami może wnieść do zespołu energię i kreatywność, niezależnie od zajmowanego stanowiska.

Wszyscy są kreatywni, kiedy napotykają nowe problemy do rozwiązania lub koncepcje do przemyślenia. Cecha ta nie jest zastrzeżona tylko dla garstki geniuszy czy osób zajmujących się sztuką. Ludzie są naturalnie twórczy i pomysłowi. Jednak nasza kreatywność znacząco słabnie, gdy odczuwamy nudę lub zniechęcenie.

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak wyglądają poranki skutecznych przywódców. »

10 porannych rytuałów najskuteczniejszych liderów 

Filip Szumowski PL

Dobrze spędzony poranek nadaje kierunek całemu dniu. Możesz spędzić go jak najskuteczniejsi liderzy.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy