X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Start‑upy cechuje coś istotnego i niematerialnego – tym czymś jest ich energia, ich dusza. Jej obecność wyczuwają założyciele.

Tak samo pierwsi pracownicy i klienci. Elektryzująca energia jest dla pracowników zachętą do tego, aby poświęcić tej inicjatywie swój talent, pieniądze i zapał. Duch start‑upu rodzi poczucie głębokiej więzi i wspólnego celu. Tak długo, jak start‑up go przejawia, zaangażowanie personelu jest wysokie, a on sam zachowuje zwinność i innowacyjność, które pobudzają jego wzrost. Kiedy ten duch zanika, przedsięwzięciu grozi impas, a wszyscy odczuwają stratę – coś istotnego ulatnia się.

Odkrywaj jeszcze więcej i częściej. Kupując prenumeratę, gwarantujesz sobie dostęp do solidnej dawki harvardzkiej wiedzy. Miej pewność, że nic cię nie ominie.

Z prenumeratą możesz więcej!

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Znajdź sposób na osiągnięcie sukcesu »

Jak zwiększyć szanse na sukces start-upu? 

Vineet Nayar

Co wspólnego ma uruchamianie start-upa i wspinaczka na Mount Everest?

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy