X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Firma ubezpieczeniowa Umbrella podjęła współpracę z zewnętrznym start‑upem w ramach centrum innowacji. Efektem kooperacji stały się urządzenia, które mogą się okazać przełomowym rozwiązaniem na rynku transportowym. Jednak droga od projektu do komercjalizacji aż roi się od wybojów.

Spóźnię się 10 minut, szukam miejsca parkingowego – powiedział do zestawu głośnomówiącego Jędrzej Tratorski, szef Centrum Innowacji w firmie Umbrella, po raz kolejny okrążając okazałą siedzibę ubezpieczyciela. Wiedział, że parkowanie na warszawskim Mokotowie nie należy do łatwych zadań, ale dotychczas zajmowało mu to mniej czasu. Kiedy w końcu zauważył czerwoną toyotę yaris wyjeżdżającą z wąskiego miejsca parkingowego, natychmiast ruszył w tym kierunku. „Nie zmieszczę się” – skonstatował, analizując rozmiar swojego sedana. Mimo to powoli wjechał pomiędzy dwa auta, licząc na to, że sąsiedzi nie porysują jego wozu, gdy będą otwierać drzwi. Wychodząc z samochodu, wciągnął brzuch, starając się nie uderzyć drzwiami sąsiedniego pojazdu, i ruszył w kierunku Umbrelli.

Poznaj sposób myślenia najlepszych liderów »

Decyzje doskonałe 

Decyzje doskonałe. Poznaj sposób myślenia najlepszych liderów i tak jak oni dokonuj świetnych wyborów.
Sięgnij po przewodnik myślenia zintegrowanego dla przywódców – bestseller „Wall Street Journal” i najlepszą książkę biznesowa według The Glob and Mail. To bezcenne źródło praktycznych wskazówek dla każdej osoby, która chce podejmować lepsze decyzje w życiu i biznesie!

...

Przeczytaj komentarze polskich ekspertów »

Andrzej Skasko: Aby projekt mógł się udać, potrzebne jest zaangażowanie całej organizacji 

Andrzej Skasko PL

Nie tak dawno temu miałem przyjemność wdrażać rozwiązanie PZU GO. Założenia tego projektu są bardzo podobne do tych oferowanych przez urządzenie safeQ.

Konrad Fulawka: Nie można myśleć krótkoterminowo 

Konrad Fulawka PL

W firmie Umbrella nie zadziałała w sposób odpowiedni komunikacja. Nikt w organizacji nie wziął odpowiedzialności za chaos, do którego doszło.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy