X
Zdobądź pewne komepetencje w niepewnych czasach
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Iwona Jarzębska: nadszarpnięty wizerunek firmy to zaledwie wierzchołek góry lodowej

PREMIUM

(Nr 172, czerwiec 2017)

Iwona Jarzębska PL  · 2 min

Nadszarpnięty wizerunek Jemaime to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Kluczowym problemem firmy nie jest nieudana kampania, ale przyzwolenie na nieetyczne i nieodpowiedzialne społecznie działanie w celu osiągania większej sprzedaży i zysku.

Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny »

Jak ratować zrujnowany wizerunek 

Sebastian Stępak PL

Zarząd międzynarodowego koncernu kosmetycznego staje przed wyzwaniem ratowania organizacji przed porażką wizerunkową.

Chcąc uniknąć konieczności konkurowania z być może lepszymi od siebie firmami, bezrefleksyjnie zdecydowano się na kierowanie produktów do nastolatek, w pewnym sensie podstępnie. Dopóki Jemaime nie zmierzy się z tymi problemami wewnętrznie, a osoby zarządzające nie zdadzą sobie sprawy, że oprócz zysków firmy liczy się sposób, w jaki się je osiąga, dopóty trudno w ogóle myśleć o budowaniu dobrego wizerunku firmy na zewnątrz, ale także wewnątrz organizacji, wśród pracowników. Badania pokazują, że milenialsi, wybierając nowego pracodawcę, zwracają uwagę właśnie na jego reputację i odpowiedzialność biznesową. **Jeśli firma nie jest odpowiedzialna, to nawet najlepsi specjaliści od kreowania wizerunku nie będą w stanie jej pomóc.*

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 97% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy