X
Następny artykuł dla ciebie

Integracja kanałów komunikacyjnych:kolejny krok ku poprawie efektywności firmy

PREMIUM

(Nr 55, wrzesień 2007)

Nowoczesne firmy wykorzystują bardzo wiele narzędzi i kanałów komunikacyjnych. Poczta email, telefony stacjonarne, telefony komórkowe, komunikatory internetowe, systemy lokalizacji – to tylko te najbardziej rozpowszechnione. Brak wzajemnej integracji tych rozwiązań sprawia jednak, że do firm wkrada się chaos informacyjny, codzienna praca nie jest efektywna i trudno usprawniać procesy biznesowe. Firmy telekomunikacyjne, producenci sprzętu i oprogramowania, wreszcie integratorzy IT oferują już jednak rozwiązania pozwalające na integrację rozproszonych kanałów komunikacyjnych w firmie. Są to systemy określane wspólnym mianem unified communication (zunifikowana komunikacja). Umożliwiają one poprawę warunków pracy i usprawnienie działalności operacyjnej firmy. W raporcie odpowiadamy na pytania: Jak najlepiej wykorzystać możliwości tych rozwiązań do poprawy efektywności firmy? i Jak bez przeszkód zintegrować istniejące w firmie kanały komunikacyjne.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy