X
Zdobądź pewne komepetencje w niepewnych czasach
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjny Facebooka, i Adam Grant, profesor psychologii z Wharton University, w rozmowie z Adim Ignatiusem opowiadają o tym, jak zbudować odporność psychiczną w samym sobie, w zespole i całej organizacji.

Sheryl Sandberg wiodła szczęśliwe życie: miała wspaniałą pracę i kochającą rodzinę, napisała inspirującą książkę. Niestety, wiosną 2015 roku podczas rodzinnych wakacji w Meksyku jej mąż Dave Goldberg zmarł nagle na atak serca. Sandberg niespodziewanie musiała odnaleźć się w nowej, niechcianej roli: pogrążonej w żałobie wdowy.

Kiedy z trudem odzyskiwała równowagę w życiu rodzinnym i zawodowym, zaczęła dzielić się swoim bólem. Napisała esej o cierpieniu i poczuciu osamotnienia, który opublikowała na Facebooku, gdzie piastuje od lat stanowisko dyrektora do spraw działalności operacyjnej (ma prawie dwa miliony obserwatorów). Jej tekst rozpoczął globalną rozmowę o sposobach radzenia sobie z tragedią.

Pracując nad powrotem do normalności, Sheryl Sandberg skontaktowała się z przyjacielem Adamem Grantem profesorem z Wharton University i pisarzem aby spytać, co mówią badania naukowe na temat odporności psychicznej i hartu ducha. W efekcie nawiązali współpracę i napisali opublikowaną w kwietniu tego roku książkę Option B: Facing Adversity, Building Resilience, and Finding Joy. Niedawno Sheryl Sandberg i Adam Grant spotkali się z Adim Ignatiusem w centrali Facebooka w Menlo Park w Kalifornii. Z przedstawionych poniżej fragmentów ich rozmowy dowiadujemy się, jakie warunki trzeba spełnić, aby zbudować odporność psychiczną w samym sobie, w zespole i całej organizacji.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy