X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Grzegorz Kuczyński: Prezes musi zmienić nawyki i otworzyć się na zwinne zarządzanie

PREMIUM

(Nr 187, wrzesień 2018)

3 min

Grzegorz Kuczyński: Prezes musi zmienić nawyki i otworzyć się na zwinne zarządzanie

Przełomowe innowacje, transformacja cyfrowa, wyzwania współczesnego świata, które zawiera akronim VUCA (volatility, czyli zmienność, uncertainty, czyli niepewność, complexity, czyli złożoność, ambiguity, czyli niejednoznaczność), wymagają od każdego menedżera zasadniczej zmiany podejścia i gruntownej rewizji dotychczasowych praktyk zarządzania.

Sytuacja staje się jeszcze bardziej skomplikowana, gdy w wyniku naszej pracy w dobrej wierze kilka razy dokonamy złego wyboru i pomimo wysiłków nie uzyskamy pozytywnych efektów. Dlatego też krytyczne podejście konsultacyjne, angażujące szersze grono otaczających nas ludzi, oraz dobra współpraca w zmotywowanych i zaangażowanych zespołach są kluczowe dla przyszłości wielu firm.

Opisana w studium przypadku firma ITellect powinna oczywiście szukać pomysłów na działania i szybkie zwycięstwa w wielu obszarach.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak zwinne metodyki pracy usprawniają codzienne zadania »

W jaki sposób wspierać pracę zespołów agile 

Aleksandra Malara PL

Aby firmowe zespoły mogły wykorzystać potencjał kryjący się w organizacyjnej zwinności, powinny funkcjonować w odpowiednio zaprojektowanej przestrzeni.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 93% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy