X
Następny artykuł dla ciebie

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Niedawno szef pionu innowacyjności w dużym konglomeracie przemysłowym powołał 10 międzyfunkcyjnych zespołów i wyznaczył im śmiały cel: stworzyć zupełnie nową wizję działalności własnych jednostek. Licząc na świeże pomysły i nowatorskie podejścia, firma poleciła zespołom, aby do badania klientów użyły metodyki myślenia projektowego i stworzyły prototypy rozwiązań, tak jak to robią szczupłe start‑upy.

Lider innowacyjności spodziewał się, że wpłynie do niego 10 przełomowych propozycji. Zamiast tego otrzymał sugestie w rodzaju przesyłania do centralnego urządzania transmitowanych strumieniowo danych. Menedżer oniemiał. A co z radykalnie nowymi konceptami? Czy nikt nie pomyślał o budowie platformy cyfrowej, transformacji modelu biznesowego czy o przeprojektowaniu produktów?

Odkrywaj jeszcze więcej i częściej. Kupując prenumeratę, gwarantujesz sobie dostęp do solidnej dawki harvardzkiej wiedzy. Miej pewność, że nic cię nie ominie.

Z prenumeratą możesz więcej!

PRZECZYTAJ TAKŻE: Pomysły mają ci, którzy którzy rozpoznają problem »

Masz pomysł? Nie rezygnuj z jego realizacji 

Andrew Forman

Powody, które powstrzymują ludzi przed działaniem, to nie obawa przed nadmiarem zajęć, lenistwo czy inne blokady wynikające z podjęcia ryzyka. Co zatem stoi za rezygnacją z realizacji pomysłów?

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy