X
Następny artykuł dla Ciebie

Diagramy, które zmieniły świat

PREMIUM

(Nr 108, luty 2012)

Grudniowy numer HBR z 2011 roku zawiera około 20 diagramów, wykresów i innych ramek, wyrażających w sposób graficzny idee autorów. Mamy nadzieję, że przyczyniają się one do lepszego zrozumienia publikowanych artykułów – zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że poza oryginalnym kontekstem wiele z nich traci swoją użyteczność.

Co pewien czas pojawia się jednak diagram, który tak celnie oddaje ważną, strategiczną ideę, że staje się ikoną myślenia o zarządzaniu i narzędziem, którego przez lata używa się w salach wykładowych uczelni biznesowych i korporacyjnych salach zebrań. W związku z tym, że HBR przygotowuje się do przypadającej w 2012 roku 90. rocznicy swego powstania, nasi redaktorzy przeczesali redakcyjne archiwa i inne źródła, by wybrać niektóre z diagramów, które przeobraziły strategiczne myślenie.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy