X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

CSR to nie filantropia

PREMIUM

(Nr 52, czerwiec 2007)

Bolesław Rok  · 2 min

Dla coraz większej grupy firm działających na polskim rynku kwestie społecznej odpowiedzialności stają się ważnymi decyzjami strategicznymi. W praktyce jednak firmy te niechętnie pokazują, jak ich działania społeczne przekładają się na sukces w prowadzeniu biznesu.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 94% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Bolesław Rok

Bolesław Rok jest partnerem w Responsible Enterprise Poland. Jest także współtwórcą Centrum Etyki Biznesu Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, założycielem Forum Odpowiedzialnego Biznesu, koordynatorem projektów European Academy of Business in Society oraz ekspertem ds. CSR w Komisji Europejskiej.

Bądź na bieżąco

Powiązane artykuły

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy