X
Zdobądź pewne komepetencje w niepewnych czasach
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Twoje najważniejsze zadanie jako menedżera polega na pomaganiu ludziom w wykorzystaniu pełni potencjału. Jak powinieneś wspierać rozwój podwładnego?

Zmiana jest trudna. Spytaj kogokolwiek, kto próbował zmienić zawód, nabyć nową umiejętność, naprawić związek lub zerwać z nałogiem. Jednak dla większości ludzi w pewnym momencie życia zmiana jest koniecznością – istotnym krokiem w kierunku realizacji pełni potencjału oraz osiągnięcia zawodowych i prywatnych celów. Aby przejść ten proces, potrzebują wsparcia, którego może im udzielić empatyczny coach. W tym momencie wchodzisz do gry. Nieważne, czy jesteś szefem, współpracownikiem, przyjacielem czy małżonkiem, introwertykiem czy ekstrawertykiem, osobą emocjonalną czy analityczną, na niskim czy wysokim szczeblu hierarchii. Możesz się nauczyć, jak ułatwiać otaczającym cię ludziom wprowadzanie w życiu zmian na lepsze.

Czytaj, inspiruj się, twórz. Daj sobie szansę na rozwój dzięki solidnej dawce harvardzkiej wiedzy. Prenumerując, masz pewność, że na bieżąco będziesz poznawać tajniki najlepszych ekspertów biznesowych. Kup teraz!

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Czy potrzebny nam coaching? »

Coaching – dobra inwestycja czy wyrzucone pieniądze? 

Matt Brubaker

Wiele firm marnuje środki, przydzielając coachów menedżerom, którzy nie są gotowi do uczestnictwa w tym procesie. Jak uniknąć tego błędu?

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy