X
Następny artykuł dla ciebie

Badania pokazują, że metody motywacyjne oparte jedynie na benefitach finansowych wcale się nie sprawdzają i nie służą kondycji psychicznej pracowników. Co dla sprzedawców może być lepszą zachętą niż pieniądze?

Największe znaczenie ma stworzenie atmosfery, która sprawi, że ludzie będą sami z siebie zmotywowani do dobrej pracy. Na podstawie licznych badań, jakie prowadziłem, wiem, że wszyscy mamy te same potrzeby psychologiczne o fundamentalnym znaczeniu dla naszej efektywności. Chcemy czuć więź z innymi ludźmi, czuć się pewnie w pracy, mieć poczucie efektywności i sprawczości, a także autonomii i wolnej woli. Aby powstały warunki sprzyjające optymalnej motywacji, menedżerowie muszą stworzyć środowisko pracy, w którym ludzie będą się tak właśnie czuli. Firma musi wykreować odpowiedni klimat organizacyjny. To właśnie on jest kluczowym czynnikiem motywacyjnym...

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy