X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Christiane Amanpour

PREMIUM

(Nr 121, marzec 2013)

Alison Beard  · 2 min

Christiane Amanpour zdobyła światowy rozgłos w latach dziewięćdziesiątych XX wieku jako korespondentka wojenna CNN. Swoje doświadczenie wykorzystywała przy tworzeniu programu publicystycznego 60 Minutes w stacji CBS. W ubiegłym roku, po zaledwie szesnastu miesiącach pracy na stanowisku redaktor prowadzącej program This Week w stacji ABC, wróciła do relacjonowania wydarzeń z zagranicy (dla stacji ABC i CNN), ponieważ, jak twierdzi, „po prostu zbyt niewielu ludzi się tym zajmuje”.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 86% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy