X
Następny artykuł dla Ciebie

Dziekan Harvard Business School wspomina pierwsze spotkanie z HBR, które miało miejsce na przełomie lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych XX wieku. Podczas stażu w jednej z indyjskich firm nie tylko poznał magazyn HBR, ale też przekonał się, jaki może być jego wpływ na firmy w prawdziwym świecie. Mniej więcej dekadę później, po zdobyciu dyplomu na MIT i podjęciu pracy młodszego pracownika naukowego w Harvard Business School, napisał pierwszy artykuł do HBR. Potem Nohira opublikował wiele prac, ale tylko ten tekst miał dla niego największe znaczenie.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy