X
Następny artykuł dla Ciebie

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Debata nad przydatnością informacji zwrotnych, czyli feedbacku, w miejscu pracy nie jest niczym nowym. Przynajmniej od połowy ubiegłego stulecia pytanie, co zrobić, aby pracownicy lepiej wykonywali zadania, prowokuje do wielu opinii i badań. Jednak ostatnio dyskurs dotyczący tego zagadnienia nabrał nienotowanej dotąd intensywności.

Trwający cały czas w firmie Bridgewater Associates eksperyment z „radykalną transparentnością” i kultura organizacyjna Netfliksa, która według niedawnej opinii dziennika „Wall Street Journal” zachęca do przekazywania surowych uwag i sprawia, że pracowników poddaje się natychmiastowej, „intensywnej i niewygodnej” ocenie 360˚, są zaledwie dwoma przejawami dominującego przekonania, że droga do zwiększenia efektywności firm prowadzi przez rygorystycznie stosowany, częsty, szczery, wszechobecny i zazwyczaj krytyczny feedback.

Odkrywaj jeszcze więcej i częściej. Kupując prenumeratę, gwarantujesz sobie dostęp do solidnej dawki harvardzkiej wiedzy. Miej pewność, że nic cię nie ominie.

Z prenumeratą możesz więcej!

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak rozmawiać z pracownikami? »

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy