X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Batalia o zaangażowanego pracownika

PREMIUM

(Nr 40, czerwiec 2006)

Katarzyna Pałamarz PL, Edward Stanoch PL  · 4 min

Wiele firm chciałoby mieć pracowników o wysokim poziomie motywacji. Przeprowadzają więc badania oceniające stopień ich satysfakcji z wykonywanej pracy. Jednak zadowolenie pracowników nie przekłada się na lepsze wyniki finansowe. Konsultanci z Hewitt Associates uważają, że to nie satysfakcja pracowników, lecz ich zaangażowanie powinno być obiektem zainteresowania szefów firm. Dowodzą tego światowe badania na najlepszych pracodawców.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 94% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy