X
Następny artykuł dla Ciebie

Jak GE wykorzystuje narzędzia analityczne do kierowania pracującymi w środowisku cyfrowym, mocno rozproszonymi kadrami.

Dążenie do tego, aby zostać globalną firmą przemysłowo‑technologiczną, która wytycza szlaki dla internetu rzeczy, ma kolosalny wpływ na profil zasobów ludzkich. Obecnie połowa z 300 tysięcy pracowników GE pracuje w firmie nie dłużej niż 5 lat, co oznacza, że ludziom tym brakuje sieci kontaktów zawodowych potrzebnych, aby osiągać sukcesy i rozwijać się. Umiejętności pracowników GE także gwałtownie się zmieniają, w dużej mierze z powodu trwającej transformacji koncernu w organizację przemysłu cyfrowego, która stosuje narzędzia analityczne.

Na szczęście koncern zdołał przyciągnąć tysiące specjalistów od nowoczesnych technologii cyfrowych. Ludzi tych cechuje jednak niechęć do biurokracji typowej dla konwencjonalnych międzynarodowych firm. Tak jak większość młodych, chcą samodzielnie kierować karierą i nie są skłonni zdawać się w stu procentach na przełożonego lub dział personalny w wyszukiwaniu szans dla siebie, a tym bardziej w wybieraniu szkoleń potrzebnych do realizacji celów zawodowych.

Jak stawić czoła tym wyzwaniom?

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy