Harvard Business Review Polska
Zamów prenumeratę
X
Następny artykuł dla ciebie

Choć powszechnie mówi się, że siłą napędową każdej organizacji są ludzie, zdecydowanie zbyt często postrzega się pracowników niemal wyłącznie jako pozycje w arkuszu kalkulacyjnym lub wiersze danych w jednym z wielu programów używanych w firmie.

Warto zmienić sposób patrzenia na pracowników, postarać się ich poznać, odkryć ich talenty, a także rodzaje interakcji w zespole. Im lepiej znamy naszych ludzi i łączące ich relacje, tym łatwiej możemy zarządzać zespołami i przewodzić im. Niestety, sytuacja jest daleka od idealnej, co potwierdzają opinie pracowników.

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak badać kim są i kogo znają twoi pracownicy? »

Analityka personalna może być efektywniejsza 

Noshir Contractor , Paul Leonardi

Powinieneś badać, kogo znają twoi pracownicy, a nie tylko, kim są.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy