X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Analitycy nie doceniają naszej firmy. Zróbmy coś!

PREMIUM

(Nr 146, kwiecień 2015)

Paweł Kubisiak PL  · 8 min

Analitycy nie doceniają naszej firmy. Zróbmy coś!

Przed planowanym debiutem giełdowym firma chemiczna została wyceniona przez analityków znacznie poniżej oczekiwań obecnych akcjonariuszy. Zarząd szuka sposobu na szybkie zwiększenie wartości przedsiębiorstwa.

Marek Mazur, nowy dyrektor do spraw relacji inwestorskich w firmie chemicznej Surfact, z bijącym sercem przekroczył próg biura zarządu. To był pierwszy dzień jego pracy i nie zdążył nawet rozpakować swoich rzeczy w nowym gabinecie, a już prezes wezwał go do siebie.

– Szef już na pana czeka – powiedziała z uśmiechem asystentka zarządu, wskazując na uchylone drzwi.

– Witam w nowej pracy – powiedział Roman Wyszkowski, prezes i zarazem założyciel oraz jeden z głównych akcjonariuszy spółki. – Wiem, że nie dałem panu czasu na zadomowienie się w nowym gabinecie, ale akurat odwiedził nas przedstawiciel naszego akcjonariusza. I mam wrażenie, że te odwiedziny wiążą się z panem – dodał z uśmiechem, wskazując na siedzącego na kanapie Krzysztofa Wandela, wiceprezesa ADS Chemical Fund, który z ramienia funduszu zasiadał w radzie nadzorczej spółki. Ten wstał i podszedł do Marka z wyciągniętą ręką.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy