X
Następny artykuł dla Ciebie

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Należy do najbardziej rozchwytywanych fotografów na świecie. Jego zdjęcia trafiają na okładki prestiżowych tytułów modowych. Robił zdjęcia brytyjskiej rodzinie królewskiej, Julii Roberts czy Angelinie Jolie. Alexi Lubomirski, polsko‑brytyjski fotograf, opowiada o tym, jak proaktywność i intuicja pomagają w karierze.

Wychował się pan w międzynarodowej rodzinie i mieszkał w różnych częściach świata. Jak takie otoczenie wpłynęło na pana jako fotografa?

Uczyniło mnie ono otwartym na świat. Gdy byłem dzieckiem, tak dużo podróżowaliśmy, że nigdy nie czułem, że zamieszkam gdzieś na zawsze. Dzięki temu łatwiej jest mi dziś zaakceptować zmiany, dostosować się do różnych środowisk. To ważne z perspektywy fotografa, który musi być jak kameleon. Każdego dnia robię zdjęcia komuś innemu. W pierwszych pięciu minutach współpracy muszę zrozumieć bohatera zdjęcia, jego nastrój, obawy – tylko tak mogę się dopasować do tej osoby. Ponieważ jestem otwarty, łatwiej mi się współpracuje z ludźmi o różnych osobowościach. Wzbudzam też zaufanie, dzięki czemu udaje mi się przeforsować swoje wizje.

Czytaj, inspiruj się, twórz. Daj sobie szansę na rozwój dzięki solidnej dawce harvardzkiej wiedzy. Prenumerując, masz pewność, że na bieżąco będziesz poznawać tajniki najlepszych ekspertów biznesowych. Kup teraz!

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Co pomaga w byciu kreatywnym? »

Nadmierna harmonia zabija kreatywność 

Darko Lovric , Tomas Chamorro-Premuzic

Nie tylko w biznesie, ale również w polityce, sporcie i sztuce nie brakuje przykładów udanych partnerstw, których motorem była w równym stopniu zbieżność idei, co twórcze napięcie lub niezgoda.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy