X
Następny artykuł dla Ciebie

Aleksandra Sroka: Znajdź skuteczny miks kanałów marketingowych

PREMIUM

(Nr 128, październik 2013)

Aleksandra Sroka PL

Co najlepiej sprawdzi się w kampanii marketingowej: telewizja, radio czy może Internet? Jak rozłożyć punkty ciężkości pomiędzy poszczególnymi mediami? Nie ma na to indywidualnej recepty, dlatego każda firma musi wypracować optymalne dla siebie kanały komunikacji. Warto przy tym wspierać się badaniami, pytać potencjalnych klientów i szybko analizować „twarde” wyniki sprzedaży.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny »

Lepszy marketing tradycyjny czy cyfrowy 

Paweł Kubisiak PL, Wojciech Pronobis PL

Czy irlandzki bank wchodzący na rynek polski powinien zainwestować w marketing cyfrowy, czy wciąż wykorzystywać tradycyjne metody?

Właściwie zaplanowana kampania decyduje o sukcesie sprzedażowym, dlatego marketing skupia coraz większą uwagę kadr zarządzających. Z takim przypadkiem spotykamy się też w SIB Banku: irlandzcy inwestorzy rekomendują przeprowadzenie kampanii w oparciu o tradycyjne media, głównie telewizję, radio i prasę, natomiast dyrektor marketingu w Polsce chciałaby przeznaczyć część lub całość budżetu reklamowego na działania w Internecie. Zważywszy na to, jakie znaczenie dla polskich konsumentów ma Internet, zastrzeżenia dyrektor marketingu wydają się w pełni uzasadnione.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy