Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Agnieszka Walczyńska: Sama znajomość wspólnych celów nie wystarczy

Premium

· · 2 min
Agnieszka Walczyńska: Sama znajomość wspólnych celów nie wystarczy

Michał Gadziejski nie będzie w stanie zrewolucjonizować struktur sprzedaży AEiS Group, jeśli nie zadba o relacje działu sprzedaży z pozostałymi komórkami w firmie. Zresztą to wie, przecież krytykuje pracowników za zaniedbanie weryfikacji zamówienia, a szefowi kontroli przypomina o tym, że „jakość produktu i satysfakcja klientów leżą w interesie wszystkich”. Aby o ten interes wszystkich zadbać, trzeba nadrobić zaległości w zakresie precyzyjnego rozdzielania zadań, a przedtem wyznaczania celów, tworzenia strategii firmy oraz spójnej z nią strategii sprzedaży. W każdej organizacji istnieją odrębne jednostki oraz zespoły, których cele organizacyjne mogą się od siebie różnić. Niestety, taka sytuacja prowadzi do konfliktu interesów.

...

Przeczytaj kolejny komentarz »

Sylwia Biegańska: Cyfryzacja firmy to również zmierzenie się z zagrożeniem, jakim jest cyberterroryzm 

Sylwia Biegańska PL

Przedstawiona historia ukazuje przypadek firmy z 20-letnim dorobkiem na rynku polskim, która w sposób naturalny szuka kolejnych rynków zbytu, ale nie do końca wie, jak się do tego zabrać.

Zostało 54% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »