Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Młodzi klienci są coraz mniej lojalni

Premium

· · 5 min
Młodzi klienci są coraz mniej lojalni

Urodzeni po 1984 roku przedstawiciele pokolenia Y, nazywanego też generacją Milenium, stają się coraz bardziej widoczną i odrębną grupą konsumentów, która przeobraża współczesny biznes, co coraz wyraźniej odbija się na sektorze bankowym.

Generacja Milenium, woli płacić przez Internet i aplikacje w smartfonach niż za pomocą tradycyjnych kart bankowych i przelewów. To dzięki niej na znaczeniu zyskują serwisy crowdfundingowe, pożyczkodawcy społeczni, dostawcy płatniczych usług mobilnych czy systemy płatnicze takie jak Apple Pay. Wszystko to odbywa się kosztem banków - takie wnioski płyną ze Światowego Raportu Bankowości Detalicznej przygotowanego przez ekspertów Capgemini i Efma. Według raportu, wszechobecność rozwiązań technologicznych i popularność technologii finansowych (FinTech) powodują, że klienci stają się coraz mniej przywiązani do banków. Odwrót od tradycyjnej bankowości detalicznej jest widoczny również wśród polskich klientów, którzy wyróżniają się pod tym względem w naszym regionie Europy.

Zostało 86% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »