Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Czy nowy produkt okaże się sukcesem

Premium

· · 8 min
Czy nowy produkt okaże się sukcesem

Andrzej Kryński, dyrektor pionu innowacji w firmie Universal Confectionery (UC), patrzył przez okienko rejsowego embraera 170 Polskich Linii Lotniczych LOT na zbliżające się przedmieścia Tallinna, dokąd leciał na spotkanie z regionalnymi szefami marketingu firmy. W stolicy Estonii miało się odbyć oficjalne ogłoszenie przejęcia tamtejszego producenta słodyczy z segmentu premium. Andrzej Kryński wraz Peterem Pokornym, członkiem zarządu UC odpowiedzialnym za marketing przedsiębiorstwa, postanowili wykorzystać obowiązkową obecność wielu kluczowych pracowników na tej uroczystości, by zwołać spotkanie zespołu decydującego o wprowadzaniu nowych produktów na rynek – regionalnych szefów marketingu i rozwoju produktów.

– Szanowni państwo, dziękujemy za lot. Za dwadzieścia minut wylądujemy na lotnisku w Tallinnie. Proszę zapiąć pasy i przygotować się do lądowania – głos stewardesy wyrwał Andrzeja Kryńskiego z zamyślenia. Posłusznie zapiął pasy i wyjrzał przez okno. Widać już było przedmieścia stolicy Estonii...

Zostało 91% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »