Otwarcie konferencji
Witold Jankowski Sprzedaż wielokanałowa wielką szansą nowej rzeczywistości biznesowej

dr Witold Jankowski,
redaktor naczelny
Harvard Business Review Polska
9.30 - 10.15
Keynote
Gerd Leonhard Przyszłość biznesu: jak wykorzystać globalne przesunięcie ku społeczeństwu sieciowemu

Gerd Leonhard
Media Futurist
10.15 - 11.30
Przerwa kawowa 11.30 - 11.50
Strategia i wdrożenie sprzedaży wielokanałowej
Krzysztof Nitsch Studium Przypadku: Jak skutecznie wdrożyć strategię wielokanałową u tradycyjnego detalisty?

Krzysztof Nitsch,
członek zarządu
Marketing Investment Group
11.50 - 12.20
Janusz Zdebel Studium Przypadku: Wdrażanie sprzedaży wielokanałowej w dużej sieci handlowej działającej na zasadzie franszyzy
- największe wyzwania


Jan Zdebel,
prezes zarządu
Alsen.pl, grupa AB SA
12.20 - 12.50
Michał Przybysz Efekt ROPO (Research Online Purchase Offline) - wyzwania przy wykorzystaniu Internetu do wsparcia sprzedaży w sklepach stacjonarnych

Michał Przybysz,
partner
Mana Pro
12.50 - 13.15
Lunch 13.15 - 14.15
Narzędzia i kluczowe obszary skutecznej sprzedaży wielokanałowej
Piotr Wrzalik Agile commerce: wyzwania dla systemów informatycznych wspierających marketing i sprzedaż w obliczu nowych trendów zakupowych

Piotr Wrzalik,
wiceprezes zarządu
Contium SA
14.15 - 14.30
prof. Oliver Kretzschmar Zarządzanie Informacją Produktową jest motorem napędowym wielokanałowych strategii

prof. Oliver Kretzschmar,
Media University Stuttgart
14.30 - 15.00
Marcin Gadulski Studium Przypadku Chocolissimo.pl: emotional e-commerce. Jak zbudować lojalność klienta on-line?

Marcin Gadulski,
prezes zarządu
MM Brown
15.00 - 15.30
Agnieszka Pawłowska Jak zbudować skuteczną i efektywną kosztowo strategię promocyjną w sieci?

Agnieszka Pawłowska,
PR manager
Amazonka.pl
15.30 - 16.00
Krzysztof Murzyn Krzysztof Murzyn,
partner, strateg e-biznesowy
Internet Designers
Koktajl 16.00 - 17.30

Pobierz raport e-commerce

Zobacz jak wyglądają nasze konferencje:

Zobacz jak wyglądają nasze konferencje

Oczekiwania klientów

Bądź z nami w kontakcie:
Partnerzy konferencji